duminică, 16 aprilie 2023

Vacanta de Paste in Moldova


 De Paste toate drumurile duc spre bunici si spre casa parinteasca a parintilor. 
O singura data pe an e Pastele. 
O saptamana speciala, alaturi de familie si de toti cei dragi pe care ii avem in Republica Moldova, acasa. E despre bucurie, zambetele copiilor si parmul florilor de primavara din curtea bunicilor.

In vacanta am petrecut timpul cu verisoara noastra, Daniela. Ne-am plimbat, ne-am jucat, am vizionat un film si am savurat bunatati facute de bunica.


Pastele e despre familie, despre bunici, Dumnezeu, fapte bune, bucurie, iubire si traditie.  Familia e cel mai pretios dar, o binecuvantare sa ne adunam la masa si sa ciocnim un ou rosu. E despre familie si recunostinta. ❤️❤️❤️

In aceasta vacanta ne-am bucurat de toti cei dragi cu care ne-am vazut, de masa in familie, de soare, de ploaie, de capacii infloriti si florile din gradina.
Manastirea "Marta si Maria" e la o aruncatura de bat de casuta bunicii Sveta. E un colt de liniste si natura. Pe langa privelistea minunata  gasesti o mica gradina zoo, cu o multime de animale.

Ne-am intalnit cu finii si l-am tinut in brate pe finutul David. 

Am revazut-o pe matusa lui tati, doamna Ana cu covrigii.
Am vazut-o pe Cristina Lupascu si pe ingerasul ei, Alexandra.
Am revazut pe verisorul tatei, Marcel si sotia sa, Nadia.
Am fost in vizita la unchiul mamei, Tolia in Causeni cu bunica Sveta.
Ne-am intalnit cu familia Panzaru si am stat la o poveste cu doamna, Pasha.

Acest Paste in Moldova a fost momente cand cel mai des ii multumeam. Multumeam lui Dumnezeu, Universului si vietii pentru tot. Familia e cel mai sfant dar pe pamant.


Hristos a Inviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu