marți, 3 septembrie 2024

13 ani!

 La multi ani, Vanessa!

Fetita noastra scumpa...prima noastra fetita.

Imi aduc aminte azi momentul cand am aflat ca sunt insarcinata, de clipa care te-am vazut si te-am tinut in brate, de primii pasi...

Timpul zboara si deja esti atat de mare, 13 ani, dar pentru mine ramai mereu puiul mei. Esti la limita intre copilarie si adolescenta, este o varsta extraordinara, noi am inceput sa simtim etapa noua prin care streci. Fie ca numarul 13 sa-ti aduca mult noroc in acest an.

Esti deosebita, frumoasa, educata, intelegatoare, stii a iubi, stii a ceda si stii a visa. Sa ramai la fel mereu la fel de sincera si buna, sa nu lasi lumea sa te schimbe! Iti dorim sanatate si sa fii plina de succese mari, sa ai idei inovatoare si la scoala rezultate frumoase. Fie ca de azi sa ai cat mai multe momente perfecte, viata nu este perfecta, dar unele momente pot fi, asa ca iti dorim cat mai multe astfel de momente pe care sa le traiesti cu bucurie si recunostinta.

 Tu poti foarte muuulte, trebuie doar sa crezi in asta.

 Te iubim💖

INTERVIU LA 13 ANI:

1. Ce culoare iti place - Albastru inchis
2. Care e fructul preferat - Banana
3. Care e leguma preferata - Rosie 
4. Ce iti doresti sa faci in urmatorul an - Sa ies in fiecare luna doar cu mama sau doar cu tata sau doar cu Lara sa petrecem timpul
5. Care e animalul preferat - Cainele
6. Mancarea preferata - Placinte de bunica Ala, Lava Cake de tata
7. Ce doresti sa devii cand o sa cresti mare - Baschetbalista in WNBA
8. Pe cine iubesti cel mai mult - Familia
9. Care e cel mai bun prieten - Tania
10. Care e jucaria preferata - Bubu
11. Ce carte iti place -  "35 Mai" de Erich Kastner
12. Ce cantec iti place -  "I dont't wanna know" 

13. Ce film iti place - "Amateur" (de pe Netflix)

Un comentariu: