duminică, 27 august 2023

15 ani de casatorie

 

Sa te casatoresti este simplu. Sa ramai casatorit si sa devii din ce in ce mai fericit langa persoana aleasa...acolo este un miracol.

Dupa 15 ani sunt mult mai fericita decat am fost la inceput. Imi cunosc sotul sau partenerul de viata mai bine, il iubesc mai mult, ne intelegem mai bine si imi place sa petrecem timp din ce in ce mai mult.

Vreau sa ofer doua multumiri:

1. Doamne, iti multumesc si te iubesc! 

2. Sergiu T, te iubesc si multumesc pentru darurile care nu se pot cumpara.

Sarbatorim nunta de cristal in Croatia, insula Korčula. Am vizitat orasul vechi Korčula si am luat cina la restaurantul "Pepper & Choco". Am mancat pentru prima data stridii noi doi, 28.08.2023.

Cel mai frumos dintre toate lucrurile in viata este sa intalnesti o alta fiinta umana, alaturi de care sa iti petreci viata. Iubirea dintre doua persoane este cel mai minunat lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu