sâmbătă, 7 octombrie 2023

Tiroliana Cheile Turzii

 

A venit timpul sa indeplinim dorinta mamei, sa se dea pe tiroliana. In aceasta zi de toamna am mers la tiroliana din Cheile Turzii. Sa te dai pe tiroliana e o experienta pe care trebuie sa o incerci cel putin o data in viata. Am mers impreuna la tiroliana cu familia Adace.

Tiroliana de la Cheile Turzii are o lungime de 600 m, diferenta de nivel este de 100 m si poate sa ajunga pana la o viteza de 80- 100 km/h. Avantajul ale acestei tiroliene este privelistea spectaculoasa.

Tiroliana iti ofera o senzatie unica, memorabila sa simti ca zbori in timp ce admiri peisajul superb din jurul tau. A fost o experienta frumoasa, care ne-a oferit o doza buna de adrenalina si de distractie. Daca as mai repeta experienta? Clar ca da! Lara a mers cu tata pe teroliana si eu cu mama pe tiroliana. Noi fetele ne-am mai dorit si a 2-a tura, mama a mers cu Gabita, Lara cu Natalia si eu cu Vlad!

Merita experienta sa simti cum aerul iti bate in fata si cum iti cresc bataile inimii in ritm cu adrenalina.

Chiar daca stam aproape de Cheile Turzii acum a venit momentul si ocazia sa ne bucuram de aceasta experienta. A fost despre zambete si adrenalina in cazul fetelor! 

A fost despre: Fa-ti timp sa traiesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu