marți, 5 decembrie 2023

La multi ani, Erica!


Erica, la multi ani! 

4 ani impreuna, cat de repede trece timpul.

Nici nu stiu cand a trecut tot acest timp, am fetita mare care merge la gradinita! Pe zi ce trece sunt tot mai mandra de tine. Noi cateodata te tratam ca pe un om matur. Dar tu esti mica si esti atat de intelegatoare si iubitoare incat sunt momente cand trebuie sa am grija sa nu uit ca de fapt tu nu esti asa de mare. Cat am clipit si deja a trecut 4 ani.

Ai fost foarte fericita ca ai sarbatorit cu colegii tai!

La multi ani binecuvantati, sanatosi si fericiti, scumpa noastra! Esti iubire si magie - asa cum ti-am zis din prima clipa cand ai ajuns la pieptul meu. Esti Iubire, ai venit din iubire si iti multumim ca imparti iubire.

Esti atat de iubita, Erica! Nu credeam ca voi putea imparti dragostea mea de mama la 3. Dar cu venirea ta, am inteles ca dragostea nu are numar si termen de valabilitate. Dragostea mea a devenit IMENSA cat un soare si zi de zi devine tot mai mare.

E o nebunie ce se petrece in sufletul meu de mama, nu se prea descrie in cuvinte ce traiesc... Eu incerc sa traiesc fiecare moment si sa savurez.

Te iubim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu