sâmbătă, 30 decembrie 2023

Minunatul 2023

 

In prag de Anul Nou voi face un scurt bilant al anului 2023. FIE CA..re moment petrecut impreuna a fost o calatorie unica, o calatorie plina de invataturi, descoperiri si crestere. Este un timp de reflectie, de recunostinta si de celebrare a tot ce am realizat impreuna. Si acum, in ultima zi a anului, stau in acest moment de tacere si simt pacea din inima si voi scrie si voi exprima recunostintele pentru toate experientele traite.
✨Ca am vizitat Cetatea Alba Iulia cu prietena Corina Lupascu.
✨Ca a nins si am fost pe partie sa ne bucuram de zapada.
✨Ca am vizitat Sicilia la pas alaturi de familia Holdis.
✨Ca am fost in Republica Moldova de 2 ori in acest an la bunici.
✨Ca am fost sa ne bucuram papilele gustative la patiseria Creme de la Creme din Chisinau, Republica Moldova.
✨Ca am vizitat Muzeul din Cluj in noaptea muzeelor, alaturi de familia Pocruianu si familia Juhasz.
✨Ca am vizitat Cetatea Deva cu familia Godeac & familia Popovici .
✨Ca am vizitat Targu Jiu si am indeplinit dorinta Vanessei. Am vizitat statuile lui Constantin Brancusi.
✨ Ca am vizitat Manastirea Lainici situata in defileul Jiuliu, judetul Gorj.
✨Ca am vizitat cele mai frumoasa gradina din Romania Giardini di Zoe, alaturi de familia Godeac & familia Popovici. 
✨Ca am devenit parinti spirituali pentru David, finutul nostru.
✨Ca tati a fost la pescuit 5 zile pe Nistru si a prins un peste de 17 kg. Prima data am gustat peste cten prins de tati. 
✨Ca am fost in vacanta la munte vara cu familia Pocruianu si Holdis. Am vizitat pestera Ghetarul de la Scarisoara din Muntii Apuseni. Se spune ca e cel mai vechi ghetar subteran din Romania.
Ca am fost la mare 14 zile in Croatia pe insula Korĉula si ne-am incarcat cu energia naturii si ne-am bucurat la pas de toate frumusetile. Am degustat un vin rosu deosebit Grk.
✨Ca am vizitat Dubrovnic din Croatia.
✨Ca am experimentat prima data plimbare cu caiacul pe mare, toti membrii a familiei.
✨Ca am implinit primii 15 ani de casatorie. Ma bucur ca copiii nostri au parinti fericiti. Au o mama fericita si un tata fericit.
✨Ca Vanessa a serbat ziua ei cu prietenele ei si a avut tort in forma de minge de baschet.
✨Ca am primit cadou de la mami o bratara cu pietre semipretioase pentru mine.
✨Ca Erica a inceput gradinita.
✨Ca am inceput sa brodez prima mea camasa de ie.
✨Ca am fost la Bucuresti si ne-am vazut cu nasii. Am vizitat targul de Craciun din Bucuresti.
✨Ca am urcat in Arcul de Triumf  din Bucuresti si ne-am bucurat de priveliste.
✨Ca am fost la Therme Bucuresti cu nasii.
✨Ca ati vazut primul meci de baschet al Vanessei. A jucat YoungStars (unde era echipa care joc) cu  echipa din Reghin. 
✨Ca am mers la finalele meciului de baschet U-BT Cluj vs CSS.
✨Ca am sarbatorit ziua Larei la piscina cu familia Ursu. 
✨Ca am mers in tabara Adeona din muntii Calimani.
✨Ca am sarbatorit ziua Ericai cu familia Pocruianu. Erica a invatat sa-si scrie numele singura.
✨Ca am invatat sa gatesc lucruri noi singura. Am gatit prajitura cu visine, ciorba de perisoare, turta dulce, cornulete cu gem si multe altele. 
✨Ca a venit Mos Craciun pe la noi si ne-a adus cadourile dorite.
✨Ca am participat la al doilea spectacol de colinde.
✨Ca am facut voluntariat la scoala unde am facut suporturi de lumanari, apoi le-am vandut la targul de Craciun.
✨Ca am terminat clasa a V-a cu bursa. Si mi-am facut card unde primesc banii de bursa.
✨Ca ne-am dat prima data pe tiroleana de la Cheile Turzi cu familia Adace.
✨Ca mi s-a indeplinit 56 de dorinte din 75.
Ma felicit si ma bucur pentru tot ce am TRAIT in anul 2023. Felicitari intregii mele familii pentru inca 365 de zile din cufarul de amintiri. Ca SUNTEM cine suntem, unici si irepetabili impreuna. 

Felicitari noua pentru dorintele implinite si pentru dragostea pe care o avem acum in inimile noastre.

Felicitari pentru toate rasariturile si apusurile de soare de care am avut ocazia sa ne bucuram.

Felicitari ca suntem sanatosi si mergem impreuna cu iubire inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu