duminică, 7 ianuarie 2024

Primul Meu Cantonament de baschet

    Am inceput anul cu un cantonament de baschet. Am mers cu echipa mea de baschet si cu antrenorul meu Cornel in Baia Mare. Noi am fost cazati la un hotel. Acolo am stat timp de 4 zile. Din 2-6 ianuarie. Am dorit ca intreaga familie sa mearga sa ma petreaca.

    La Baia Mare am jucat meci de baschet cu o echipa de acolo. Au jucat Youngstars (din Cluj) VS Wildcats (din Baia Mare). Am juact prima zi intr-o sala mare, friguroasa si frumoasa. In aceea zi am castigat cu 49 la 29. A fost un meci strans, dar pana la urma tot am castigat. A doua zi am jucat la alta sala mult mai mica decat prima unde am pierdut cu 32 la 24.  A treia zi am jucat la sala a doua unde am castigat cu 49 la 44. Deci in final noi am castigat cu 2 la 1.

    Eu am dat prima zi 2 cosuri. A doua zi am dat 1 cos si a treia zi am dat 5 cosuri. Am jucat prima zi cu culoarea verde, a doua zi tot verde si a treia zi cu visiniu.

    Noi am fost si la Mall in Baia Mare. De acolo mi-am cumparat un suc Chupa Chups cu zmeura si crema. Am intrat la un magazin sportiv si am incercat  toate mingile de baschet sa vad cum sar. M-am plimbat pe toate trei etajele unde m-am intalnit cu antrenorul meu de trei ori. 

    Noi am fost la un magazin unde mi-am cumparat Snickers dublu, cipsuri, un Fanta de portocale si Kinder Country. Tot ceea ce mama nu ma lasa, mi-am cumparat si am gustat.

    Cat am stat in cantonament am mancat la restaurantul de la hotel. Mi-a placut mancarea era foarte buna si proaspata.

    La hotel am stat cu o colega de baschet, Maria. Am avut carduri cu care puteam sa intram in camera si sa aprindem lumina. La mine si la Maria nu ne mergea cardul. Asa ca noi am ramas de 5 ori pe din afara, a fost vesel.

Acest minunat sport imi aduce bucurie, energie si fericire. Am reusit sa-mi depasesc limitele, sa dorm intr-un loc nou fara familia mea. Nu a fost usor, insa acum sunt mandra de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu