vineri, 16 februarie 2024

Patinoar



 Iarna este anotimpul in care poti sa te intalnesti cu prietenii nu doar in casa, poti sa alegi activitati sa petreci afara fara sa te plictisesti. O astfel, de activitate este sa mergi la patinoar.

Patinajul pe gheata este unul dintre cele mai elegante si fermecatoare sporturi. 

Distractia pe gheata in acest an a fost alaturi de sora mea si Karina. Ne-am sincronizat de fiecare data de cate ori ne-am propus. Bucuria mea a fost ca prietena mea draga, Karina chiar daca nu stia sa se dea pe patine, a avut curajul si dorinta de a incerca. Ea s-a dat pentru prima data pe patinoar cu mine, inima mea era fericita.

Patinajul ofera efecte pozitive atat asupra corpului, cat si asupra mintii, ajuta sa scapi de stres, griji si nelinisti. De asemenea, imbunatateste echilibrul, flexibilitatea, coordonarea si dezvolra musculatura.

Distractia pe gheata e doar in lunile reci a anului, incepe in luna decembrie, de regula si in februarie s-a incheiat. Ce minunat este ca nu trebuie sa detii un echipament necesar, poti inchiria cat timp ai nevoie.

Ne-am distrat teribil de fiecare data cand am fost. Ne-am intors acasa pline de energie si pline de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu