vineri, 31 mai 2024

La multi ani, copiii mei!


La multi ani, scumpii & dragii mei copii!!!

Eu cu Sergiu v-am dat viata, iar voi ati dat viata existentei noastre.❤💙💚💛💜

Prin fericirea voastra sa stiti ca imbunatatiti, nu doar familia noastra, dar si lumea in care traiti.

Tot ce ne dorim sa cresteti sanatoase, unite, fericite si sa pretuiti fiecare clipa alaturi de noi, de cei dragi sufletului vostru.

La multi ani de ziua copilului si de ziua mea! Fie ca in fiecare an de ziua copilului sa-ti indeplinesti o dorinta si fiecare copil din lume sa traiasca in pace, in armonie si iubire pe Pamant.

Astazi, ne-am plimbat si am indeplinit dorinte...

In fiecare an de ziua copilului sa acceptati copilul interior si sa-l imbratisati...tooot. Directia drumului care ati ales si sa va asumati responsabilitatea pentru lumea pe care o creati.

Eu va voi darui iubirea neconditionata si cu tati va vom sustine intotdeauna si vom crede in voi, va vom ajuta sa va dezvoltati si sa va inspiram de fiecare data!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu