vineri, 21 iunie 2024

A trecut si clasa 6-a!


A mai trecut un an de scoala.

Sfarsit de clasa 6-a.

Anul care a trecut am fost incurajata sa vad scoala ca un loc prietenos, frumos, benefic. In acest an scolar m-am dus la somn des ⁷cu lacrimi in ochi, cu multe emotii pentru ziua care urmeaza. Da, ai avut mai multe teme, profesori cu cerinte mai mari, insa acum esti FERICITA pentru rezultatele obtinute.

Imi doresc sa ai incredere maxima in tine, sa te privesti in oglinda si sa-ti spui mereu: sunt frumoasa, sunt desteapta, sunt speciala, sunt perfecta...increderea in sine este asul castigator.

TOTUL DESPRE MINE SI SCOALA...

1. Scoala, ce clasa, profesori- scoala Gim. ,,Constantin Brancusi'', clasa a VI-a A, Gabriela M., Daniela Necula

2. Cel mai bun prieten: Tania

3. Prietenii mei de la scoala sunt: Tania, Karina, Alex, Gabi, Stefan T., Stefan H., Patricia, David, Banghi, Mihai P., Amalia.

4. Materia preferata: Ed. Fizica, Matematica, Limba Franceza

5. Cartea preferata citita din acest an scolar: Razboiul care mi-a salvat viata

6. Gustarea preferata de la scoala: ciresele

7.  Fructul preferat: Banana

8. Sportul preferat: Baschet

9. Activitatile extra facute in acest an scolar: Engleza, Baschet.

10. Cea mai frumoasa amintire de la scoala: cand ne-am batut cu apa, cand am jucat cu o profesoara de sport din scoala Stefana baschet si a zis sa nu renunt sa ma joc baschet.

11. Cea mai urata zi la scoala a fost cand: Luni si Miercuri pentru ca avem biologie.

12.  Cea mai frumoasa vacanta: vacanta de Paste

13. In pauze imi place sa: ma joc baschet cu colegii sau sa povestesc cu colegele

14. Cand voi fi mare vreau sa devin: baschetbalista

Imi iubesc scoala, colegii si profesorii!💗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu