duminică, 15 septembrie 2019

Festivalul Silvoitei

Intr-o zi frumoasa de toamna  am evadat din oras si am mers la Festivalul Silvoitei in satul Babutiu, comuna Vulturiu. Am petrecut cateva ore minunate apreciind traditiile si obiceiurile de la tara. Acest festival a avut loc in mijlocul naturii unde am fost super incantati de activitatile ce erau pregatite pentru copii.
Silvoita este un magiun de prune, fara zahar, ce se prepara intr-un ceaun mare in care trebuie amestecat ore intregi pentru a nu se lipi pe peretii vasului. Este o delicatesa ardeleneasca de care tata si sora mea, Lara sunt topiti.
 
Cand am ajuns am inceput cu mancarea ca era ora pranzului. Ai avut de unde alege am gasit bucate traditionale: eu cu mami mi-am ales sarmale, insa bunica Sveta le face mai bune. Tata cu Lara au mancat gulas de berbecut care a fost super bun. Tati a gasit si placinte bune facute de o bunicuta pe plita, dar a stat la coada pentru ele 2 ore si jumatate. Am gustat si balmos nu prea incantati de gust. Nu puteam sa nu gustam si silvoita pe o felie de paine de casa.
Activitatile ce erau pregatite pentru copii au fost diverse. Mi-a placut sa ma catar pe un panou urias  de unde coborai ca pe topogan, foarte distractiv. M-am jucat cu mingea si am aruncat la cos. M-am plimbat cu trasura cu cai  si am alergat pe baloti ce a fost un real succes. I-am zis parintilor ca miroase, ca si la bunica Sveta, a fan si animale.

M-am intalnit la festival cu prietena mea Tania.

A fost minunat, o zi petrecut in aer liber, departe de oras si cel mai important ca am petrecut timp de calitate cu familia. Parintii s-au relaxat in natura si copiii s-au jucat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu