vineri, 20 septembrie 2019

Petrecerea mea la 8 ani!

In acest an am povestit cu parintii ca doresc sa-mi tin ziua mea cu colegii de clasa. Am ajuns de comun acord ca voi sarbatori la un Film. Intr-o zi dupa scoala am stabilit ziua cand va avea loc si am facut invitatii.
I-am invitat pe: Karina, Tania, Ilinca, Patricia, Gabriela, Andrada, Sofia, Stefan, David si Patric.
Petrecerea a inceput cu o surpriza din partea parintilor - o plimbare cu limuzina. Mami a venit la scoala sa ma ia pe mine si colegii mei. Am fost o surpriza atat pentru mine cat si pentru colegii mei plimbarea cu limuzina o ora prin oras. Dupa am mers la film si am ales sa vizionam O belea de catel. Dupa film am mers la pizza si ne-am relaxat.

A fost o petrecere pe cinste, mi-a placut enorm. Am fost entuziasmata si fericita ca parintii mi-au facut surpriza cu limuzina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu