vineri, 6 septembrie 2019

Urarile mele la 8 ani!


Am avut parte de un tort surpriza din partea parintilor. Primul meu tort de ciocolata.
 Am muscat si am savurat prima tortul. Nu am lasat nici zmeura pe el, am mancat-o toata.
Am citit toate urarile si am ramas surprinsa de numarul de mesaje, ganduri frumoase de ziua mea! M-am bucurat de fiecare sunet in parte  si am fost emotionata de fiecare cuvant primit.

Natalia & Alexandru & Doinita & Matei Catana (nasi de botez)La multi ani scumpa noastra finuta!!!sa ne fii sanatoasa, fericita, sa ai mari succese la scoala si doar bucurii in copilaria ta!!!

Oxana & Dima & Marc Corombceanu (nasi de botez)La multi ani, omuleț drag. Sa fii sănătoasă și mereu voioasa!!

Victoria & Andrei Covalenco (nasi de botez)La multi ani Vanessa! Te pupa nana si sa fii cea mai deosebita fetita!

Bunica Ala si bunul Vlas TrohinDraga noastra sa ai o viata plina de bucurii, norocul sa te insoteasca si toate visele sa se implineasca! La multi ani copil frumos si bun.

Mariana & Teo Gherman (prieteni de familie)
LA MULTI ANI Vanessa dragă!! Să ai parte în viață de sănătate multă de bucurii și de multe realizări de care să fi mandra!!! Să ai familia ta frumoasă alaturi de tine și să vă bucurați împreună!!! Părinților felicitări pentru  educația și dragostea care v-au dat-o!! O zi frumoasă și cu bucurie vă doresc!!!

Cristina Lupascu (prietena de familie)Vanessa esti scumpete de copil. La multi ani minunati! Sa fii sanatoasa, fericita, iubita, sa ai parte de multe bucurii si realizari! Te cuprind cu iubire.

Raluca & Tania Pocruianu (colega de scoala)
La multi ani minunati cu sanatate, iubire si veselie, VANESSA!

Patricia & Andreea Turea (colega de scoala)La multi ani, Vanessa! Multa sanatate, veselie, clinchete de bucurie, pozne si experiente minunate!!!

David Barca (coleg de clasa)
La multi si frumosi ani cu sanatate, Vanessa!

Patric Calin (coleg de clasa)La multi ani fericiti copil frumos! Sa fii sanatatoasa!

Dorina Bonda (prima mea invatatoare) La multi ani copil frumos!!! Noroc in viata!

Valeria & Dragos & Roxi Palamari (prieteni de familie)La multi ani minunati iti dorim!!!

Maia Popa si buni Geta (vecini)La multi ani Vanessa din partea Maiei si a lui buni Geta! Sa fii sanatoasa si fericita!

Efimia Iesanu - prietena Multi ani Binecuvantati de Bunul Dumnezeu, Vanessa!

Natalia & Olivia Cornitel La multi ani copil frumos! Pupici multi de la Olivia. Sa ai o zi minunata!
Tatiana Grecova La multi si frumosi anisori pentru perluta voastra! Sa fie binecuvantata!!!

Buga Larisa - prietena mamei Multi ani Vanessa! Sa cresti mare si fericita! Multumesc de carti. (cadou)

Tanea Cataranciuc - prieteni de familie La multi ani, Vanessa! Copilarie frumoasa cu multe realizari interesante.

Marc & Anete Popovici - coleg de gradi - La multi ani minunati!!! Copilarie fericita cu oameni dragi mereu aproape.

Miriam & Bianca Zeciu - prieteni de familie La multi, multi anisori sanatosi si fericiti, Vanessa!

Oana Pocan - de la teatru si improvizatie La multi ani si toti zglogii!

Natalita Metzger - prieteni de familie La multi ani, DULCEATA de fetita!

Jimboreanu Cristina - educatoarea mea La multi ani sanatosi si bucurosi inainte Vanessa! Te pup si te imbratisez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu