sâmbătă, 24 decembrie 2022

Craciunul e RECUNOSTINTA!


Craciunul acesta se simte diferit. Craciunul nu este doar despre cadourile materiale, despre Mos Craciun, despre brad...este despre MAGIE. Este despre nasterea lui Isus, El este cadoul pe care Dumnezeu ne-a trimis sa ne invete iubirea neconditionata.
 Craciunul este de fapt un motiv de RECUNOSTINTA. Multumim lui Bunul Dumnezeu si ingerilor nostri pazitori pentru iubirea lor! Am primit deja tot ce ne-am putea dori. Sunt in viata eu si familia mea, suntem iubire, suntem lumina. Isus a venit sa ne conduca sa vedem toate aceste parti frumoase din noi. Recunostinta pentru tot ce am. Ce mi-am dorit o familie care sa-mi arate cat e de frumoasa viata. Dar acum avand-o inteleg ca trebuie sa ma bucur intens de orice clipa.
RECUNOSTINTA:
  • Pentru iubitul meu sot. 
  • Pentru copiii mei dragalasi.
  • Pentru sanatatea care o am si mi-o ofer prin actiunile zilnice.
Stiti ce mi-a placut cel mai tare anul acesta la pregatiri de Craciun? Am simtit ca am lucrat in FAMILIE si in felul acesta toate s-au rezolvat mai usor si la timp. Casa mea s-a umplut de bucurie si dorinta de a face lucrurile impreuna. M-am distrat cu voi dragii mei. Am petrecut clipe magice in bucatarie sa pregatim masa de Craciun si ne-am bucurat de frumusetea lucrurilor simple.

 Va doresc sa aveti inima deschisa pentru a primi iubirea ce se revarsa peste noi si sa nu uitam ca ingerii ne vegheaza. Craciun Luminat si Binecuvantat plin de recunostinta, iubire si sens.

In ajunul Craciunului pastram traditia sa mergem la colindat. In seara de ajun am ajuns la prietenii nostri, familia Ursu, in casa lor noua si frumoasa.
"Craciunul nu este o perioada, nici un sezon, ci o stare de spirit. Adevaratul spirit al Craciunului inseamna sa pretuiesti pacea si bunavointa, sa oferi din plin compasiune." Calvin Coolidge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu