duminică, 4 decembrie 2022

La multi ani, Erica!


Acum 3 ani ma pregateam sa fac cunostinta cu minunea asta de copil. A adus in vietile noastre multa iubire, bucurie, rabdare si negocieri.🤭

3 ani de fericire pura si iubire! Dumnezeu ne iubeste! Suntem binecuvantati sa te avem in viata noastra. Cel mai frumos cadou primit in decembrie.🎁

La multi ani, Erica, fetita noastra minune! 🥳

Te iubim o vesnicie si o zi!🙏❤️

In aceasta zi ai primit multe urari si sunete. La toti raspundeai cu La multi ani!!!

A devenit deja o traditie sa sarbatorim ziua ta cu nasii tai de botez Cristina & Tiberius Bratu. A fost o seara mininata, relaxata si plina de zambete.

Prietena ta Raluca te-a si sunat, dar si urare ti-a trimis: "La multi ani minunați ca și tine, scumpa și iubita mea Erica!!! Te pup și te iubesc!!!❤️❤️❤️💜💜💜🎊🎉🎂"

Am sarbatorit si cu prietena ta Raluca si familia ei ziua ta peste cateva zile. Intr-o saptamana am serbat de 2 ori, luni si vineri.

Putin trista am fost seara dupa petrecere la gandul ca a mai trecut un an. Fetita mea mica se face din ce in ce mai mare. Anii care trec lasa in urma doar pozele din perioada cand erai un ghemotoc si amintirile noastre.

Ai primit un cadou minunat de la sora ta, Vanessa - un video cu momente adunate de la 2 la 3 ani. 

La multi ani, ingerasul nostru!!! Tu ai demonstrat ca iubirea nu e mai mare sau mai mica, mai putina sau mai multa, iubire si punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu