miercuri, 28 decembrie 2022

Re-Cunostinta pentru anul 2022

Doar cateva zile ne mai desparte de trecerea intr-un Noul An. Privesc inapoi provocarile si lectiile anului care se incheie. Voi numara Bine-Cuvantarile anului care a trecut.
A fost anul curajului si responsabilitatii. 2022 a fost un an frumos!
 
Re-Cunostinta pentru mine si familia mea si pentru anul care se incheie.
Re-Cunostinta pentru mine si forta foarte puternica din Univers pe care o simt si ma bucur pentru tot ceea ce am primit si primesc.
Re-Cunostinta parintilor, bunicilor si stramosilor mei.
Re-Cunostinta aerului pe care il respir.
Re-Cunostinta Vietii pe care o am.
Re-Cunostinta pentru ca m-am nascut Aici si Acum.
Re-Cunostinta persoanelor care au fost alaturi de mine si familia mea si care au ajutat ca anul sa fie mai frumos.
 
Care au fost cele mai bune momente din 2022: 
 ✨Ca am fost in Republica Moldova la bunici primavara si vara in vacanta.
 ✨Ca am sarbatorit-o pe bunica Sveta cu aniversarea celor 60 de ani.
✨ Ca ne-am revazut cu familia intreaga Trohin. Parintii de la Calarasi cu fii si familiile. Intalnirea cu Vlad dupa multi ani.
 ✨Ca am fost la mare 10 zile in Croatia pe insula Brac.
✨Ca am vizitat Parcul National Krka din Croatia.
✨Ca Vanessa a fost de 2 ori in tabara cu clasa si invatatosrea ei, Dorina Bonda. In una din ele a fost tabara Adeona, m-tii Sureanu impreunac cu sora ei, Lara.
✨ Ca Vanessa a serbat ziua ei cu prietenii la film.
✨ Ca ne-am vazut cu nasii la Brasov si am petrecut 3 zile impreuna. 
✨ Ca am vizitat Cetatea Fagaras cu nasii si am petrecut timpul minunat.
✨ Ca ne-am vazut cu finii Nina, Pavel si Daria vara. Ca Bunul Dumnezeu le-a daruit un ingeras pe nume, David in decembrie 2022.
✨ Ca am mancat 2 fructe noi in acest an: jujube si fruct cherimoya.
✨ Ca Vanessa a participat la un concurs radio KISS FM -Foarte Buna Dimineata si a castigat un tricou si niste banuti.
✨ Ca Vanessa a participat la primul meci de baschet cu cativa colegi de clasa sa reprezinte scoala.
✨ Ca au venit prietene si colegi la fete pe noapte: Tania, Katia, Karina, Mara, Patricia.
✨ Ca in acest an fetele au mers la curs de dansuri. Lara 4 luni si Vanessa 3 luni.
✨ Ca am fost intr-o destinatie noua langa Cluj - Ernő Bartha's Arkhai Sculpture Park (Arkhai Sculpture Park).
✨ Am mancat pentru prima data peste DENTEX. E considerat cel mai valoros peste din marea Mediteraneana.
✨Ca Erica a renuntat singura la pampers si la suzeta.
✨Ca Erica a ramas o zi intreaga doar cu fetele si bunicii de la Calarasi.
✨ Ca Lara si-a serbat ziua ei la adrenalin parc cu prieteni si colegi de clasa.
✨ Ca parintii au fost la cinema singuri la filmul Avatar, dupa 13 ani.
✨ Ca Vanessa a facut primul program de purificare a organismului Colo-Vada Light.
✨ Ca Lara a mers la curs de teatru la Andreea Marculescu.
 ✨ Ca Lara si Vanessa au dormit la verisoara lor, Daniela.
✨ Ca Vanessa si Lara au fost la cinema din Chisinau cu verisorii Alex si Daniela.

Dar cele mai dureroase momente:
☀️Pentru plecarea din viata a bunicii Masha.

Asadar... Imi doresc An Nou minunat, in care sa ma bucur de fiecare moment alaturi de copilul meu si fiecare membru al familiei mele. Sa cream cat mai multe momente impreuna. Momente nu lucruri. Un An Nou bogat in clipe frumoase si lectii pe care sa le pastram in suflet intreaga viata. Imi doresc An Nou cu bucurii in familie, cu lectii valoroase despre iubire neconditionata si recunostinta de a avea in brate cele mai dragi minuni. Si, nu in ultimul rand,sa avem parte de un An Nou sanatos! Sa mentinem mereu o atitudibe pozitiva. Sa fie un an plin cu fapte bune, intalniri calde cu momente fericite.

Sa mergem inainte cu credinta, speranta si resursa. Un an nou frumos si luminos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu