sâmbătă, 3 iunie 2023

Gradinile Zoe

Vara a inceput cu aceasta iesire in natura.
Am ajuns in cea mai frumoasa Gradina din Romania alaturi de prieteni de familie basarabeni, familia Godiac & familia Popovici.

Aceasta gradina e intinsa acum pe 3 hectare, a fost nevoie de ani de munca zilnica pentru a arata asa cum am gasit-o. Un italian stabilit in Romania a inceput sa planteze flori in gradina unei casute de la tara din judetul Hunedoara.
Acum aceasta gradina e intr-o continua dezvoltare, ia fost daruita nepotelei lui Giovanni. De aceea locul asta magic poarta numele I GIARDINI DI ZOE. Nimic nu ar fi posibil fara munca, fara timp si fara dragoste.

Mi-am dorit sa ajung aici, inca o dorinta implinita. Ne-a placut foarte mult, ne-am incarcat cu o frumusete imediata ce i-am pasit aleile, se observa atata pasiune in fiecare detaliu.
Poate intr-o zi revenim primavara, cand sunt pomi infloriti, sa ne plimbam fara graba si poate vom avea parte de mai putina lume, decat a fost in perioada asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu