joi, 15 iunie 2023

S-a incheiat clasa a V-a

    

Foarte mandri de tine, Vanessa!
Sfarsit de clasa V-a cu media 9.69.
Un an greu si care s-a sfarsit minunat! Eforturi, emotii si satisfactii. O diriginta grozava, profa de religie.

     Dar noi, parintii tai te vom sustine mereu oriunde ai fi si orice ai face. Anul acesta suntem foarte mandri de tine. Ai luat note bune, ai invatat foarte bine si ai avut o medie sclipitoare de mare. Chiar daca tu nu esti multumita, noi suntem foarte multumiti. 

    Anul acesta a avut 16 materii interesante care te vor ajuta in viata.

                    1. Matematica

                    2. Limba si literatura romana

                    3. Istorie

                    4. Biologie

                    5. Geografie

                    6. Educatie sociala

                    7. Educatie plastica

                    8. Educatie fizica

                    9. Educatie muzicala

                    10. Educatie tehnologica

                    11. Tehnologia Informatiei si a comunicatiilor (TIC)

                    12. Limba franceza

                    13. Limba engleza

                    14. Religie

                    15. Educatie pentru sanatate

                    16. Dirigentie

    Iar aceste materii au si niste profesori buni si profesoare bune care v-a invatat tot ce trebuie sa stiti la acea materie care o preda.  

    Anul acesta Vanesei i-a placut materiile: Educatia fizica, Matematica, Limba franceza, Tehnologia Informatiei, dirigentie si a comunicatiilor si Educatie plastica. Iar profesorii care i-a placut sunt: Profesoara de franceza, cea de muzica, cea de TIC, cea de religie si dirigentie (este aceasi persoana), cea de matematica, cea de geografie si cea de biologie si educatie pentru sanatate (aceeasi). 

    Ai avut note de 10 foarte multe, de 9, de 8 si de 7, si a iesit media 9,69. Chiar nefiind tu multumita de media ta, deoarece stiai ca poti mai mult. Ai tot balansat pe cantar cu media la invatatura de la 9,86 - 9,69 dar este bine oricum primesti bursa, asa cum ti-ai propus la inceput de an scolar. Ai avut mentiune speciala alaturi de inca 5 colegi. In clasa ta au fost 21 de copii care au luat bursa. Felicitari!!!

    Sa nu uitam ca ai avut si o invatatoare care si ea anul acesta v-a sustinut pe toti cum putea ea mai bine. Ea inca va iubeste mult pe voi decat pe copii care ii are acum in clasa 0.

    La festivitate nu am fost strigata in fata pentru ca am avut mentiune speciala, dar m-am bucurat pentru colegii mei care au mers si ii felicit din plin ca au reusit sa treaca peste un an asa de greu. Desi am fost strigata in fata pentru ca am luat locul III la concursul de desen si sunt foarte fericita. Sunt fericita pentru ca am o clasa foarte puternica care are doar medii mari si sunt fericita  pentru ca am niste colegii asa de buni la suflet care ajuta pe toti care au nevoie. Imi iubesc si profesorii care ne-au ajutat in tot acest an. Ei ne-au si sustinut la teste, dictari si fise de lucru. Ne-au ajutat cand nu stiam ceva si ne-au explicat ce am gresit sau ce nu stiam. Au fost rabdatori cu noi care suntem o clasa foarte galagiasa si plina de energie, au avut rabdare si ne-au asteptat cand eram in urma. 

    Eu ma mandresc ca sunt la o scoala asa de buna si ca are numele unui sculptor foarte vestit peste tot in lume adica CONSTANTIN BRANCUSI care a mers din Targul Jiu pe jos pana in Paris .El a creeat Coloana Infinitului, Masa Tacerii, Poarta Sarutului etc.

TOTUL DESPRE MINE SI SCOALA...

1. Scoala, ce clasa, profesori- scoala Gim. ,,Constantin Brancusi'', clasa a V-a A, Iulia Cioalpan, Gabriela B., Daniela Necula

2. Cel mai bun prieten: Tania

3. Prietenii mei de la scoala sunt: Tania , Karina , Alex, Gabi, Stefan T., Stefan H., Patricia, David, Banghi, Mihai P., Luca.

4. Materia preferata: Ed. Fizica, Matematica, Limba Franceza

5. Cartea preferata citita din acest an scolar: 35 Mai

6. Gustarea preferata de la scoala: Banana cu unt de arahide

7.  Fructul preferat: Banana

8. Sportul preferat: Baschet

9. Activitatile extra facute in acest an scolar: Engleza, Desen, Baschet.

10. Cea mai frumoasa amintire de la scoala: doamna diriginta ne ducea in afara scoalii, comandam pizza si mancam, cand am facut voluntariat.

11. Cea mai urata zi la scoala a fost cand: Marti si Miercuri pentru ca avem istorie.

12.  Cea mai frumoasa vacanta: vacanta de craciun

13. In pauze imi place sa: ma joc baschet cu colegii sau sa povestesc cu colegele

14. Cand voi fi mare vreau sa devin:omul ala care vorbeste in filme pt copiii

Imi iubesc scoala, colegii si profesorii!💗

Episodul 5 a luat sfarsit urmeaza multe altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu