luni, 26 iunie 2023

La multi ani, Iubire!


 La multi ani, iubirea mea! Esti binecuvantarea familiei noastre si a sufletului meu. Esti frumos la chip, dar mai frumos la suflet. Esti demn de toata dragostea noastra. In acest an serbam ziua ta, acasa la parintii tai, in casa care ai copilarit, cu mancare traditionala facuta cu mainile noastre.
Esti bucuria vietii mele! Barbatul meu care este cel mai bun tata pentru copiii nostri. Trebuie sa fi facut ceva bun in viata asta sau altele pentru a beneficia de asta. Iti multumesc! Tu esti omul meu! Vreau sa fii fericit. Sa continui prin exemplu tau, sa inspiri pe fetele noastre. Ai foarte multe calitati si simt o profunda recunostinta lui Dumnezeu pentru tot. Cadou meu e biletul cu calitatile tale. Ma bucur ca tu ai ales in acest an sa-ti faci cadou o saptamana la pescuit cu gasca de baieti pe Nistru.
Si chiar daca ai toata viata inainte. Iti doresc sa fii fericit si sa fii sanatos si sa nu-ti risipesti timpul cu nimicuri, ci grabeste, indrazneste sa traiesti, sa evoluezi, sa te transformi si sa te descoperi in continuu. Viata este o aventura. Viata se traieste doar acum, aici si mereu mai departe. Iti doresc sa traiesti constient, sa te bucuri de viata. De viata ta. 
Sa continui prin exemplu tau, sa inspiri pe fetele noastre. Ai atatea calitati, iar cand le-am scris in scrisoarea de ziua ta, am simtit o profunda recunostinta lui Dumnezeu pentru tot.

Te iubim enorm. Iubirea mea nu se masoara in ieri, azi sau maine. Te iubesc ACUM! Pentru ca fiecare moment incepe cu tine. Te pretuiesc si iti sunt recunoscatoare pentru tot! Iti multumesc pentru ceea ce esti si ceea ce faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu