sâmbătă, 17 iunie 2023

Parinti spirituali pentru David


Astazi, 18 iunie a fost o zi speciala, am devenit parinti spirituali pentru David.❤️

Acel moment cand te gandesti, a fost un vis sau realitate?! Sarbatoarea micutului David a fost o zi mai mult ca perfecta.
Botezul sau a fost unul dintre cele mai emotionante momente din viata mea. Poate ca eu acum am invatat sa traiesc constient si ma emotionez mai mult, sau a fost intr-adevar magic.✨✨✨

Botezul a avut loc la biserica de lemn "Adormirea Maicii Domnului" de la marginea or. Chisinau. E absolut minunata aceasta biserica medivala si starea care ti-o da. La biserica a fost relaxat David, a si dormit pe parcursul botezului.
Stiti ce simteam aici? In continuu multumeam, ce frumoase totusi sunt ritualurile noastre crestine.

Aceasta zi pentru noi a fost una magica si atat de speciala. In viata la toate e bine sa ai noroc, dar mai ales la oameni.
Tare recunoscatoare pentru toate emotiile  din aceasta zi.🤍 
Cand esti ales sa botezi un copil, inseamna ca Dumnezeu ti-a mai trimis un inger in viata. Pentru mine, a fi parinte spiritual este la fel de important ca a fi parintele propriilor copii. Nu sunt nasa de meserie, dar momentele  in care am facut asta, au fost sublime. O responsabilitate pe care ne-am asumat-o cu tot sufletul.

Exista 3 lucruri importante pe care le doresc lui David:
1. Sa conserve Entuziasmul pentru toata viata.
2. Sa dezvolte recunostinta lui Dumnezeu zi de zi.
3. Sa iubeasca mult, acesta e ingredietul fericirii pe pamant.
Drumul vietii a lui David sa fie plin de fericire, de lumina si sa fie binecuvantat de Dumnezeu toata viata. Sa aiba parte de multi ani sanatosi la trup, la minte si suflet precum au fost razele de soare prezente in aceasta zi.
Felicitari finilor si lui David. Te iubim, suntem topiti cand te privim, lesinati cand ne zambesti si norocosi ca am putut fi prezenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu